//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : YOUR STATUS HERE


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

SEPUPU KAWIN DENGAN SEPUPU
hai2..entry yang menakutkan right?huhu semalam opah sedara aku telah dijemput oleh pencipta kita Allah SWT.so lepas dengar berita tu satu famly balik kg sbb nak tgk opah sedara aku..aku pon pegy dgn baju kenduri yg ak x salin2 lg okay busuk hmm then bila da smpai aku cari emak xpi xde myb mak da masuk kut so aku duk luar je lah sorang2 dgn mak sedara aku..dia suh aku masuk aku cakap takpe lah pastu aku nampak ayh aku dgn abg aku(acik) so ak g la dkt abh..elok tu abh bawa aku g jmp tok su

Abh kenalkn aku dengan tok su dia tnya bla bla bla then dtg sorang mamat ni tgk muka macam kenal xpi aku tak sure, dia dtg salam tok su then aku g duk at abg aku lah...pastu aku tanya abg aku "acik tu sapa macam penah tengok"pastu abg aku kata entah la dik aku x kenal..pastu laki tu g at pak lang wi uhmm pikir punya pikir bru aku ngat laki tu sepupu aku hahaha...dulu pernah sembang xpi skang x cam sebab muka dia matured giler padahal sebaya je (18) gan aku hik hik..

Nama dia pon aku tak penah tahu hahaha..pastu tiba-tiba abang aku kata "adik tah2 nnt tok lang jdohkn hg dengan anak pak lang wi"terkejut aku abang aku kata gitu.hahaha pastu aku tanya abg asal ckp mcmtu pastu abg aku kata lah xkn hg x ngt peristiwa dulu pastu aku bru ngt..tok lang suka jdohkn sepupu dengan spupu..see!hahahaha takde mana nak kawin dengan sepupu sendiri lain la kalu jodoh kan....


amierul di hati soo setia pada dia insha Allah =)


Amierul Aiman ^_^