//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : YOUR STATUS HERE


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

the past is history the future is mystery :D
Before tidur i nak update pasal ini punya blog..yeahh kalu perasan post yg dulu saya da delete..delete sebab entry dlu sume nye berkaitan dengan dia *my ex :D..now dia hidup baru and aku pon hidup baru so now ak gan dia dah x contact langsung..:D however is dia still my ex and my friend but no need to text o whateva..

yeehha bila baca entri dgn ex kelakar,sedih and malu sbb pnh jd jiwang time tu hihi malu nye titew..so the past is history.sometime teringat sedih but sometime terngt rasa bersyukur sbb pnh diberi pelaung utk kenali dia..org kata jodoh tu rahsia Allah kan myb dia bkn jodoh..

so nunite#dear ex i happy for u and i hope u were happy for me.:D