//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : YOUR STATUS HERE


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

see me again :D
Rasanya dulu time update umur aku dalam 16 gan 17 but now dah 18 humm bole thn jgk lamanya..jyeahh humm umur makin naik pemikiran makin matang and now aku pon dah ada someone special mr amierul :D lelaki yg aku kenal dlm twitter bermula daripada kawan and sekarang teman lelaki.umur dia tua setahun dari aku still belajar lagi.good.entry kali ni x nk create pasal cinta xpi pasal belajar.


Time sekarang kwn2 aku tengah sibuk packing barang ad yang sambung belajar ke u and poli..tahniah for my friends..Dorang da nk sambung belajar how about me?still tunggu tawaran SPA and now masuk form 6 dlu takut rezeki xde kan.agak terkilan sebab dengan kecuaian ak x dpt poli..nak tahu sbb apa?sbb ak x isi poli utk konvensional..agak frust xpi apa bole buat bersabar dan tersenyum bila teringt kecuaian aku tu..


Setengah org kata poli ni x bgs sbb bla bla bla but for me nothng easy in world..masuk toilet pon kene bayar kan2..mean kalu ak x dpt poli o u x bermakna ak x de rezki mana la tahu msk form 6 ad rezeki at situ kan2..so now just let my mind think positively right?setuju dengan kata kakak ku pra U memang susah xpi tulah risikonye..so i have to face it..#agak broken bi jgk haha..so now i wish that one day i can be that i want..insha Allah :D see me in next post..