//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : YOUR STATUS HERE


Tagboard
Footprints here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

me again
hai..semenjak dua menjak ni aku terasa bosan sangat kut...myb jarang luang masa with him myb?always bz and tomorrow dia ada tournament utk futsal dia hope dia menang insha Allah.and tomorrow ada reunion jumpa kawan sekolah rendah..rimdunye dekat dorang.lepas pada reunion need go to bus station cause nak balik kl..yeahh holiday in kl ;'( so bosan!!!


maybe last jumpa atiee sok sbb after cuti ni dia msuk u dah..shitt miss her so much..sure miss her cause she a good friends always help me when i have problem..hope dia x lupa kite disini and i hope dia baik2 saja di UIA :D..for me she is a strong girl..

#so sleepy nites my diary :D thanks for always be side me*xde kene mengena hahaha..aslamualaikum

#ni lah atiee :D i love u